Masz pytanie? : 89 679 77 41 |

helpdesk@wimedia.pl

Help Desk Support
Chcesz Pozbyć się Problemu Prowadzanie i Aktualizacji Strony?

Czy Ty również nie masz czasu na zajmowanie się wprowadzeniem aktualnych treści na stronie, aktualizacją wtyczek i szablonów, moderowaniem komentarzy, tworzeniem kopii zapasowych, wprowadzaniem nowych funkcjonalności i przeróbek oraz prowadzeniem newslettera?

Są to obowiązkowe zadania dla każdego właściciela strony, który oczekuje od niej wzrostu sprzedaży, budowy wizerunku i utrzymywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Strona, która się nie rozwija umiera.

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to powinieneś zajmować się tym co ważne – rozwojem własnej firmy. Opiekę nad swoją stroną możesz powierzyć nam – ekspertom od systemu WordPress.

Nie musisz już dłużej martwić się o swoją stronę. Zrobimy to za Ciebie. W ramach usługi Help Desk wykonamy dla Ciebie wszystkie zadania związane administracją strony jak również utrzymaniem jej bezpieczeństwa i poprawności wykonania.
Wykonamy Dla Ciebie Każdą Zmianę Na Stronie
Każde zgłoszenie zostanie zweryfikowane i rozwiązane przez naszych serwisantów  w błyskawicznym czasie. Ty musisz tylko nas poinformować o swoich oczekiwaniach.
W Ramach Zgłoszeń Help Desk Wykonamy Dla Ciebie Wszystko

W ramach zgłoszeń Help Desk wykonamy takie zadania jak:
  • Rozbudowa strony, włącznie z modyfikacją layoutu, nawigacji i układu
  • Dodawanie nowych wtyczek i modułów zwiększających funkcjonalność strony
  • Obróbka, montaż i publikacje zdjęć
  • Dbanie o spójny wygląd wszystkich podstron serwisu
  • Sformatowanie pod względem wizualnym i SEO oraz opublikowanie przesłanego przez Ciebie artykułu
  • Instalacja i konfiguracja dodatkowych wtyczek
  • Modyfikacje wyglądu strony
  • Wykonanie kopii zapasowe plików oraz bazy
  • Moderowanie komentarzy
  • Budowa systemu do kampanii email marketingowych
  • Tworzenie nowych kont dla użytkowników i nadawanie uprawnień
  • Zmiana szablonu strony
  • Wprowadzenie tłumaczenia strony
  • Krótki czas reakcji na zgłoszenia – obsługa poza kolejnością
  • Dowolna ilość obsługiwanych serwisów – ilość serwisów nie ma wpływu na cenę
  • Inne zmiany, które sobie zażyczysz.


Rejestrując się
w naszym systemie Help Desk
możesz zapomnieć o problemach
ze swoją stroną i zająć się tym
co jest dla Ciebie
najważniejsze.

Opinie o nas
> <

Bez wahania polecam współpracę z Panem Wojciechem Mroczkowskim i Agencją Wimedia jako solidnego partnera w biznesie.

Beata Kwiatkowska | administrator sklepu www.pigmejka.pl


Bez wsparcia technicznego, przy tworzeniu witryny internetowej, jakiego otrzymaliśmy od Agencji Wimedia nie zakończylibyśmy naszego projektu w tak krótkim czasie …

Beata Kwiatkowska | administrator sklepu www.pigmejka.pl


Współpracę z Agencją Interaktywną Wimedia rozpoczęliśmy stosunkowo niedawno, ale jesteśmy pod wielkim wrażeniem rzetelności i profesjonalizmu …

Beata Kwiatkowska | administrator sklepu www.pigmejka.pl

Nie Lubisz Abonamentów? My Też Nie!
U nas płacisz tylko za wykonane zgłoszenia. Nie będziemy wystawiać Ci co miesiąc faktury bez względu na to czy pracowaliśmy dla Ciebie czy nie. Tylko od Ciebie zależy na jak długo wystarczy Ci pakiet 10 zgłoszeń.



Wybierz wariant usługi, który Cię interesuje

Wykup pakiet 2 zgłoszeń, które możesz wykorzystać w dowolnym czasie. Reagujemy na każde zgłoszenie w przeciągu 48h.
Cena za pakiet: 100 zł netto.
Wykup pakiet 5 zgłoszeń, które możesz wykorzystać w dowolnym czasie. Reagujemy na każde zgłoszenie w przeciągu 48h.
Cena za pakiet: 200 zł netto.
Wykup pakiet 10 zgłoszeń, które możesz wykorzystać w dowolnym czasie. Reagujemy na każde zgłoszenie w przeciągu 24h.
Cena za pakiet: 350 zł netto.
Jeżeli masz inne wymagania lub potrzebujesz indywidualnego podejścia to skontaktuj się z naszym Help Desk.
Cena za pakiet: Do uzgodnienienia.

* Za każde następne zgłoszenie naliczane jest 50 zł netto.